سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل G6 250

همه شرکت HP را به داشتن محصولاتی با تنوع و کیفیت بالا می‌شناسند. محصولات این شرکت با تنوع در طراحی، شکل ظاهری، رنگ‌بندی‌های متنوع و مجموعه‌های سخت‌افزاری متفاوت، با قیمت‌هایی که هر سطحی را در بردارد، توان پاسخگویی به نیازهای انواع کاربران را داشته است.

لپ‌تاپ‌های سری HP 250 که در حال حاضر جدیدترین نسل یعنی نسل ششم خود را تولید کرده و با پسوند G6 ارائه می‌شود، یکی از همین سری‌های متعدد HP  محسوب می‌شود. به نوعی می‌توان این محصولات را برادر کوچکتر سری 450  دانست که کارایی، قدرت، کیفیت ساخت و البته قیمت کمتری دارند و مخصوص کاربرانی طراحی شده‌اند که قصد خرید لپ‌تاپی برای انجام امور عادی و سبک روزمره خود را دارند و در عین حال نمی‌خواهند برای خرید چنین ابزاری هزینه‌ی زیادی پرداخت کنند. در بخش نقد و بررسی کیوان لند، با هم نگاهی به این محصول می‌اندازیم.

بدنه‌ی مقاوم لپ‌تاپ اچ پی HP 250 G6 ، تماما از پلاستیک ساخته شده است و قاب پشتی و زیر دستگاه طرح‌های ریزی دارد که هم از سادگی بیش از حد لپ‌تاپ کم و شاید از سرخوردن آن جلوگیری کند.

صفحه‌ای که کیبورد بر روی آن قرار دارد و قسمت بالایی دستگاه در مقابل جذب چربی و اثر انگشت از خود مقاومت متوسطی نشان می‌دهند. از لحاظ ساختار، HP 250 G6 در استواربودن کمی ضعف دارد. بدنه در مقابل پیچش زیاد مقاوم نیست،

پس باید در نگهداری این دستگاه کمی هوشیار باشید. لولاها هم به قدری محکم طراحی شده‌اند که شما برای باز کردن لپ‌تاپ حتما باید قسمت پایین آن را با دست دیگر نگه دارید.

 

برای اطلاعات بیشتر و یا جهت خرید لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل G6 250 به سایت کیوان لند مراجعه کنید.