سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیزر موهای زائد کل بدن در کرج

لیزر موهای زائد کل بدن در کرج

 

لیزر موهای زائد

یکی از مشکلات همیشگی که همراه با بانوان و آقایان می باشد مسئله ی موهای زائد بدن می باشد که همواره افراد به دنبال آن می باشند ، استفاده از روش های قدیمی مانند اپلاسیون با استفاده از شیو و کرم های موبر ، هم چنین استفاده از دستگاه های اصلاح و اپلاسیون علاوه بر وقت گیر بودن و درد داشتن باعث بروز حساسیت های پوستی و موهای زیر پوستی می شود ، به همین علت افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند به دنبال روش های جدیدی برای از بین بردن موهای زائد خود می باشند .

با پیشرفت علم و به وجود آمدن دستگاه های لیزر موهای زائد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد ؛ کارکرد این دستگاه ها به گونه ای است که با استفاده امواج نور و حرارتی که با استفاده از اشعه ی لیزر به پوست تابیده می شود فولیکول های مو را مورد هدف و اصابت خود قرار داده و با تخریب و ضعیف کردن فولیکول های مو به توقف رشد مو کمک می کنند .

تعداد جلسات لیزر درمانی موهای زائد بین 3 تا هفت جلسه می باشد که بعد از جلسه ی اول کاهش چشمگیر موهای زائد قابل مشاهده می باشد . بعد از طی کردن تعدادجلسات درمانی و از بین رفتن موهای زائد که برای افراد مختلف ، متفاوت می باشد ، نیاز به شارژ مجدد هر ساله داریم که از رویش مجدد موها جلوگیری به عمل می آورد و باعث از بین رفتن همیشگی رشد موها می شود .